Monday, September 7, 2009

YB.Amirudin hilang?


Heboh dikatakan dalam sms yang saya terima dari seorang penyokong yang YB.Amirudin hilang. katanya dia baca dalam laman blog penyokong umnongok padahal sewaktu saya terima sms tu, saya bersama YB.Amirudin sedang berbuka puasa di Surau Al-Hidayah Kg nakhoda. Pas tu pulak, saya bersama YB. Amirudin bersolat tarawikh di Surau Al-Ehsan , Kg.Baru Batu Caves. Sejak 2, 3 hari lepas, YB.Amirudin sibuk menjalankan beberapa kerja dan program di kawasan Batu Caves. Mana ada hilang? Hari khamis, beliau bersama YB. Elizabeth Wong melawat kawasan kebakaran Sg.Kertas. Jumaat beliau bersolat jumaat di Masjid Nakhoda bersama YB.Azmin Ali. Sabtu program di Batu Caves. ahad dari pagi sampai petang ada program di Batu Caves. Pagi di majlis SMUE & penyampaian sumbangan UPSR. Berbuka puasa di Masjid Wira Damai bersama YB.Azmin. Bersolat tarawikh bersama YB.Azmin di masjid Nakhoda sempena Nuzul Quran. Isnin, pagi beliau menghubungi saya bertanyakan beberapa program ramadan dan petang pukul 5, beliau membuat pecah tanah pembinaan jambatan di Lorong Nakhoda 2 & 4. Pukul 5.30 ptg di pasar ramadan Kg.Nakhoda sblm berbuka puasa di Surau Al-Hidayah dan bersolat tarawikh di Surau Al-Ehsan. Saya bersama beliau sehingga 12 t/malam. Jadi, tak timbul soal YB.Amirudin hilang...Ini semua angkara UMNOngok yang ternyata desperado akibat sokongan rakyat yang semakin meningkat kepada PR khasnya di Perak, Johor, P.Pinang dan Selangor.

Catatan: Shaharudin Bakar
Pengarah Pengurusan DUN Batu Caves
1.10 am

1 comment:

leaflizard said...

ee.. risau je.. dgr brita pelik2.. nih.. yang mana sokong atas pagar. mesti goyang punya.. ish..ish..