Friday, September 5, 2008

Program Merakyatkan Ekonomi Negeri Selangor



Sepertimana yang dijanjikan oleh kerajaan Pakatan Rakyat Negeri Selangor, program pemberian beras percuma kepada golongan miskin, OKU dan ibu tunggal telah kini sampai ke DUN Batu Caves. Pejabat saya mula menerima sumbangan beras dari kerajaan Negeri pada pertengahan ogos lalu. Namun kesibukan pilihanraya kecil Permatang Pauh telah melambatkan kita menyampaikan sumabangan tersebut kepada rakyat.

Namun pada awal puasa kita telah mula mengagih-agihkan sumbangan beras tersebut mengikut kawasan. Beberapa kawasan telah mula menerimanya seperti Selayang Baru, Selayang Makmur, Indian settlement dan Taman Sri Batu Caves. Insyalallah kawasan-kawasan lain akan mula menerima pada minggu hadapan. Saya hanya berkesempatan menyampaikan beras tersebut di kawasan Taman Sri Batu Caves. Kawasan lain di wakilkan oleh Pengarah Pengurusan DUN Batu Caves. Sdr.Shaharudin Hj Abu Bakar.

Pada minggu hadapan, saya sendiri akan sampaikan sumbangan tersebut di kawasan Kg Laksamana, Kg Nakhoda, Sg Tua, Kg Baru Batu Caves dan Wira Damai, insyaallah.

No comments: